Nog 2 dagen

Beste lezers,

het is ongelofelijk, nog 2 dagen te gaan en de weergoden lijken ons mee te zitten.
Het was vanmorgen prachtig weer, wat een verschil met vorige week.
De tafel begint zich langzaam te vullen, wie weet maak ik er morgen een foto van ;-)

Vandaag nog een dag werken, morgen pakken en dan kan de reis echt beginnen.

SPANNEND en relaxed tegelijk!

Tot lezen,
Philip en Fenna

1. Martijn:
    15 mei 2014
    Niet vergeten mee te nemen:
    - bandenplakspullen
    - fietskaart
    - uierzalf (tegen zadelpijn)
    - woordenboek Nederlands -Spaans
    - goed humeur
    - goed weer
    - noodrantsoen eten
    - mens-erger-je-niet (reisuitvoering)
  2. Marja de Meijer:
    15 mei 2014
    Philip en Fenna wat spannend allemaal. Ben echt beniewd hoe het jullie vergaat. Heel veel plezier en de voorpret was in elk geval al leuk. En nu nog de actie. Heel veel plezier en geniet van de mooie dingen onderweg. Ik ga jullie volgen.
  3. Marja de Meijer:
    15 mei 2014
    Wij hebben nog een CO 2 pompje gekocht met patronen. Je weet maar nooit of is dit het noodlot uitdagen?
  4. Luuk & Els:
    15 mei 2014
    Wat een geweldig voornemen en wat een prachtige manier om je nieuwe bestaan te starten.
    Heel veel succes gewenst met de verdere voorbereidingen en een goede reis!
  5. Cora:
    15 mei 2014
    Adrenaline gaat werken zeker? Worden jullie nog uitgezwaaid?
    Wens jullie veel succes. Dat alles maar goed en gladjes mag verlopen. Toi, toi, toi!!!!!!!!
  6. Sylvia Ooms-Star:
    16 mei 2014
    Hey luitjes. Een fantastische fietstrip, veilige kilometers en super veel plezier toegewenst vanuit het zonnige Rijnsburg. En we zien jullie reisverslagen tegemoet vol leuke ontmoetingen en mooie plekjes. Behouden aankomst en veilig weer thuis. Liefs, de Oomsjes. xx
  7. Jenny en Peter:
    16 mei 2014
    Hoi Fenna en Philip, wij wensen jullie heel veel plezier en succes met deze onderneming. We gaan jullie volgen. Terugtocht misschien via Zeeuws-Vlaanderen??
    Liefs Jenny en Peter vanuit het (bijna altijd) zonnige zuiden!
  8. Fenna en Philip:
    16 mei 2014
    Hoi luitjes, spannend allemaal. Tassen pakken, vaatwasser aan en kijken of we nog kunnen slapen, tot morgen allemaal en dank voor de lieve wensen ! Grtz F&P