Wat een mooie start

17 mei 2014 - Breda, Nederland

Zaterdag 17 juni, 6uur opgestaan en de tassen inpakken. We leken wel pakezels wat hebben we veel mee. Van tent tot t-rips en van zacht gekookte eieren tot aan de pinda's. Maar 08.45 werden we uitgezwaaid door de buurtjes en dan; yes, we zijn los! Vanmorgen stonden we om 08.30 al klaar, alleen moest een tas alsnog aangepast worden.

Op naar Pijnenburg voor een rondje rond de atletiekbaan van AV Pijnenburg, bij die club hebben Fenna en Philip elkaar leren kennen en zijn nog steeds "actief". Bij de baan gekomen bleek dat de Groep van Fenna een erehaag had gemaakt, heel leuk, BEDANKT!

De rit  naar Breda was subliem, mooi weer en een bekende route. we liggen nu in bed om na het eten het verslag te maken,  Dus voortaan direct na binnenkomst.

Lieve groe FyP

1. Madelon Tegelaar:
    17 mei 2014
    Gisteren terug gekomen van Terschelling heb genoten een heerlijk eiland voor herhaling vatbaar.
    Fijn dat het zo voorspoedig gaat geniet van jullie reis en pas goed op je zelf. Dikke knuffel madelon
  2. Cora:
    17 mei 2014
    De kop is eraf. Jullie zullen doorgaan tot.........!
  3. Marja de Meijer:
    18 mei 2014
    Leuk dat de eerste dag goed ging met mooi weer. En nog versierd ook voor jullie. Ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan. Succes voor morgen.