Dag 12 en 13 Tuinhuis Chante-Merle

29 mei 2014 - Moulismes, Frankrijk

Woensdag eerst lekker alles uitpakken en luchten, daarna met Ans gezellig boodschappen gedaan, wat gaat die auto dan opeens hard als je aan de fiets gewend bent. Lekkere dingen gekocht, wijntje, fromage en een aantal heerlijke stukken Salmon! Wat een mooie viswinkels hebben ze hier, uitgebreide keuze in alle soorten en maten, prachtig geëtaleerd. Daarna diverse plantjes gekocht voor het tuintje van Ludo en Ans, van Aubergine en komkommer tot Geraniums. Dit is wel handig als voorbereiding op mijn FLO, ideeën opdoen voor mijn volkstuintje en lekker achter geraniums zitten. Afijn de grond hier in Frankrijk is nou niet echt ideaal voor een volkstuintje, stenen, klei en zwaar! Toch maar terug naar ons eigen mooie Nederland. Maar we hebben ons wel weer lekker bezig gehouden met grasmaaien, onkruid wieden en snoeien. Pijn in de rug in plaats van de kont!

Donderdag; de fietsen nagekeken en gepoetst, Vandaag een dag vol zo'n, tuin, vin, kaas, bezoek, kaas, lunch, tuin, onkruid, was en wijn, vin et fromage. Hoop gezelligheid en drank dus. Ik ga nu met een liever wijn slapen en moet morgen weer 110km fietsen, pfoei c'est drole n'est pas of vakantie?

met dronken, nou ja drank groetjes, wat een fantastischee hik hik sterrenlicht hebben ze hier, en k... stenen op het pad ;-)

bonjour ou de fiets maar weer. F&P

1. Sylvia Ooms-Star:
    30 mei 2014
    Hey luitjes. Wat een verhalen, leuk hoor. En mooie plaatjes - lees omgeving. Goed dat jullie veel fietsen haha, al die vin et fromage. Is het weer ook een beetje te hachelen?? Lekker temperatuurtje? Straks al die hoge bergen pfffff :-p Nou, nog heel veel niet verzuurde benen en fietsplezier. Liefs, Willem en Sylvia. xx