Dag 16 Branne

1 juni 2014 - Branne, Frankrijk

Vandaag was een super dag, we hebben weliswaar geen petit dejeuner gehad maar hierdoor waren we op tijd weg, maar dan wel zonder koffie helaas.
Lopen we het hotel uit, zien we net een vlot stel voor ons, maar bij de grote weg sloegen zij linksaf en wij moesten rechts, zij gingen dus blijkbaar al terug!

Verder de heuvel af, wat schetst onze verbazing, de winkel onderaan de heuvel was open en dat op Dimanche, dat schept hoop voor de volgende winkels en koffie punten ;-)
 Na 3km komen we de andere 4 fietsers van de camping tegen, et Viola die staan daar in gesprek met het Belgische echtpaar waarvan de vrouw een elektrische motor heeft. Na wat gepraat weer doorgereden. Heerlijk weer en redelijke routes. In eerste instantie    kale landerijen en bos maar na een grens overgang alleen maar wijnvelden gigantisch mooi. komen we voor St. Emilion (ja die van de wijn) het Belgische echtpaar weer tegen. Hebben we samen een middag lunch genomen en een slaapplaats afgesproken via telefoon.

Na een uur rondkijken in het prachtige St. Emilion zijn we naar Branne gereden, oui oui pas beaucoup de kilometers maar o zo gezellig, slechts 75 gereden maar een geweldige dag en de mooiste overnachting tot nu toe.bovenop een berg. Een grote suite met zwembad voor de deur en een uitzicht op de Dordogne, fabuleus, foto's volgen. Helaas geen wifi maar slechts 60€

bonjour, bon nuit!

1. Ko de bruin:
    2 juni 2014
    hardstikke leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's
    te bekijken
  2. Gert:
    2 juni 2014
    St Emilion, supermooidorp met eindeloze wijngaarden! Prachtig daar. Op naar Les Landes, das minder mooi F&F. Belangrijker is, de kop is er innmiddels écht af lamazeggen niet dan?! Bon route en beaucoup de soleil en nog niet te veel siëstagedrag hè :-), jullie zitten nog niet in Espagna.
  3. Ton en tonny:
    2 juni 2014
    Nou, dat siësta gedrag bekoort ons wel. Genieten en nog eens genieten Bonne route, we volgen jullie en genieten!