Dag 4 Cambrai

20 mei 2014 - Proville, Frankrijk

We stonden vanmorgen wat stijf en langzaam op, dus het was maar goed dat de haan rond 6(zes) uur al begon te kraaien.

Bij de campingbaas zou rond 8 uur een stokbrood voor ons zijn maar helaas om 8.15 was hij er nog niet, jemig we hebben geen vakantie! (Geintje!) Afijn nadat we hadden ingepakt fietsen we om 9 al weer het caminopad op.

Het was eerst even naar de voor ons al bekende markt om daar een lekkere bak koffie te scoren, dat maakte de te trotseren kastijen meer dan goed, namen er maar 2, want voor 2 euro (bleek) zat er ook een heerlijk banket koekje bij. Op de goede gok hebben we ook maar via hotel.com een hotel in Cambrai geboekt.

Nu ik dit schrijf ben ik heel blij dat we gisterenavond dit weer niet hadden, regen onweer en soms een stortbui, Halleluja!!

we zitten nu in een basic kamer met eigen douche en toilet, yes.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ton en tonny:
    20 mei 2014
    Nou, dat hebben wij dan waarschijnlijk nog tegoed.
    Slaap lekker en voor morgen weer een goed traject!
  2. Madelon Tegelaar:
    21 mei 2014
    Fijn dat het zo goed gaat, ja met het opstaan uit een tent merk je dat de leeftijd toch een beetje gaat tellen ha,ha.
    Fijne rit.
  3. Marianne Moerdijk:
    21 mei 2014
    Zal ik Rocken even naar jullie toe sturen?
  4. Christine keijsers:
    21 mei 2014
    We kregen van Tonny en ton bericht dat we jullie reisverhaal kunnen volgen.
    Geweldig.
    Fijne dag nog.
    Groetjes uit Maastricht
  5. Fenna en Philip:
    21 mei 2014
    Dank je Marianne, het gaat wel weer, zoals hij had gezegd, hooguit 1dag last, super!
  6. Marja de Meijer:
    21 mei 2014
    Ook wij hadden hier vannacht onweer, in Rotterdam dan. Valse platjes zijn nogal heftig daar. Blij dat de koffie jullie daar smaakt, en je weet als een Fransman je stokbrood belooft, dat het dan wel komt maar als zij dat willen. Het gaat allemaal ern beetje met de Franse Slag. Bij ons nog een werk en dan komen we achter jullie aan.