Dag 8 deel 1

24 mei 2014 - Boissière Ecole (La), Frankrijk

Vandaag een heerlijk ontbijt (echt waar) en daarna als warming up een klimmetje van 500m, en dat op je nuchtere maag. Toch maar gelijk even een ochtendwandeling gedaan ;-)

Vandaag veel mooie velden, lange wegen en kleine klimmetjes, meerdere! Het is vandaag pet met het weer, gelukkig hebben we nog steeds het meeste gemist terwijl we koffiedrinken of zitten te eten. De wind is heftig vandaag en ook nog tegen. Maar de bomen die we tegen komen vangen zowel wind als regen hebben we gemerkt! De kilometers lopen wat achter op het tijdschema, dus waarschijnlijk komen we een dag later bij onze familie in Chante-Merle.

We zitten nu even te schuilen en hebben een heerlijke maaltijd bij een Grande manege, Ankie zou hier staan watertanden en klapperen van de regen trouwens, zie je het voor je hihi.

au bonjour tot vite!

1. Ton en tonny:
    24 mei 2014
    Ja, en we zien ook haar tanden erbij!
    We genieten ontzettend van jullie reisverslagen.
    Vandaag zijn we ook richting het zuiden vertrokken maar dan wel met onze sleurhut .morgen gaan we Guus in Maastricht feliciteren en dan en route richting verdun.
    Succes morgen en met wat beter weer! Gr tt
  2. Marja de Meijer:
    24 mei 2014
    Wat een vervelend weer. Valt wel tegen en had ik eigenlijk niet verwacht. Ik hoop dat het beter wordt richting het zuiden. Maar eten doen jullie in elk goed. Lekker he die croissants? Maar gelukkig genieten jullie erg. Succes en hopelijk beter weer!
  3. Fenna en Philip:
    24 mei 2014
    Hallo Marja, ja het weer vertraagd iets, maar zoals gezegd we kunnen er aardig doorheen manoeuvreren gelukkig ;-)
    Het halen van 100km per dag zouden jullie wel kunnen met jullie trainingsrondjes, wij gaan niet zo snel en ook niet zo lang door.
  4. Wim en lisette:
    24 mei 2014
    Wat een stelletje bikkels zijn jullie ik neem aan dat de voetjes omhoog zitten en de billen in de vaseline staan....klaar voor morgen ...nemen jullie ook een rustdag tussendoor?Lekker en goed gegeten?Straks lekker slapen morgen weer een nieuwe dag vol avonturen.....Wim en Lisette